سد و نیروگاه دز

شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز

DEZ DAM & POWER PLANT OPERATION & GENERATION CO

تاریخ 1398/05/05         ساعت 09:56:08     گروه خبری خبری


 
به گزارش روابط عمومی شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز ، واحدهای شماره 1 و 2 نیروگاه پس از انجام بازرسی های لازم و تعویض برق گیرها و تجهیزات جانبی ، به شبکه سراسری متصل گردید.
سعید رئوفی نسب مدیرعامل شرکت تولید و بهره داری سد و نیروگاه دز در این رابطه گفت : واحدهای شماره 1 و 2 و 3 این نیروگاه روز چهارشنبه دوم مردادماه سال جاری مقارن ساعت 14:40 بدنبال وقوع آتش سوزی دستگاه فیلتراسیون تصفیه شیمایی روغن ترانس که در محوطه بیرونی نیروگاه قرار داشت ، از مدار تولید خارج شد.
وی افزود : با واکنش سریع کارکنان واحد ایمنی و آتش نشانی سد و نیروگاه دز و همچنین واحدهای اعزامی از شهرستان اندیمشک و پایگاه شکاری وحدتی ، آتش سوزی مهار و پس از ایمن سازی محیط ، واحد شماره 3 نیروگاه ، ساعت 20:23 همان روز در مدار تولید قرار گرفت.
رئوفی نسب افزود : پس از بازرسی های لازم توسط کارشناسان این مجموعه ، تعویض برق گیرها و تجهیزات جانبی واحدهای 1 و 2 نیروگاه در دستور کار قرار گرفت که با توجه به تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت های تولید و تعمیرات نیروگاه دز و پست های بلافصل ، پس از انجام تعمیرات لازم ، کمتر از 48 ساعت وارد مدار تولید شدند. لازم به ذکر است واحد شماره دو ساعت 20:03 و واحد شماره 1 ساعت 21:55 جمعه چهارم مردادماه 1398 با موفقیت به شبکه سراسری متصل شدند.