سد و نیروگاه دز

شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز

DEZ DAM & POWER PLANT OPERATION & GENERATION CO

تاریخ 1398/01/17         ساعت 22:07:39     گروه خبری خبری


 
به گزارش روابط عمومی شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز ، عصر امروز شنبه 17 فروردین1398 ، دکتر فرهاد ایزدجو مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به همراه جمعی از معاونین و مدیران ارشد این سازمان ، از سد و نیروگاه دز بازدید کرد.
دکتر ایزدجو در بازدید میدانی از دریاچه،سازه سد،سرریزها،تجهیزات پایداری و رفتار سنجی در جریان آخرین وضعیت و تحولات این سد و وضعیت آورد و خروجی دریاچه قرار گرفت و در مورد برنامه های آتی دستورات لازم را صادر نمود.
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در این بازدید از عملکرد خوب و مناسب مدیران و کارکنان سد و نیروگاه دز در مواجهه و مدیریت سیلاب اخیر ، همچنین عملکرد سال گذشته این مجموعه قدردانی نمود.
سعید رئوفی نسب ، مدیرعامل شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز نیز گفت : ما به عنوان سربازان صنعت و آب برق خوزستان ، تابع دستورات سازمان بوده و همواره در شرایط مختلف از حمایت ، مشاوره و رهنمودهای مدیریت ، معاونین و مدیران سازمان آب و برق خوزستان برخوردار بوده ایم که این همدلی ها جای تقدیر دارد.
رئوفی نسب در پایان ابراز امیدواری کرد با همگرایی و تلاش همه ارکان ها در سازمان آب و برق خوزستان و پشتیبانی سایر دستگاه ها بتوانیم شرایط موجود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنیم.