سد و نیروگاه دز

شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز

DEZ DAM & POWER PLANT OPERATION & GENERATION CO

تاریخ 1397/12/22         ساعت 08:51:01     گروه خبری خبری


 شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز در جهت حمایت از شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان و همچنین پژوهشگران ، و بمنظور بررسی و حل پاره ای از مشکلات موجود ، اقدام به انعقاد قرارداد با موسسات یاد شده نمود .
در این راستا پروژه ای با عنوان* طراحی ، برنامه نویسی و نصب نرم افزار پردازش تجمعی نتایج ابزار دقیق سد دز با شرکت پایش و کاوش سازه های آبی ( پاکا ) نمود .
سید محمد موسوی معاونت پایداری سد دز در این رابطه گفت :
روزانه درمعاونت کنترل پایداری اطلاعات زیادی مربوط به قرائت دستگاه اندازه گیری و رفتارسنجی ، بازرسی هاو...جمع آوری میگردد که لازم است این اطلاعات وسیع درقالب یک نرم افزار،ثبت،ذخیره وآماده پردازش وانجام محاسبات و رسم گراف گردند.
لذا نیاز به طراحی و تهیه یک نرم افزار جهت ثبت و ذخیره سازی اطلاعات رفتارسنجی،انجام محاسبات،پردازش اطلاعات و رسم گراف های مربوطه جهت تهیه گزارش های رفتارسنجی احساس می شد .
که با انجام قرارداد فوق نتایج ذیل حاصل شد .
حفظ و نگهداری و ذخیره سازی اطلاعات- کاهش خطای انسانی ناشی از ورود اطلاعات ومحاسبات بصورت دستی-انجام محاسبات بصورت نرم افزاری-پردازش اطلاعات رفتارسنجی-ترسیم گراف های مختلف جهت ارائه گزارش های رفتارسنجی سالیانه

به گفته عبدالمحمد فرضی نژاد رئیس واحد تحقیقات شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز مبلغ این پروژه 300000000ریال بوده که با همکاری واحد پژوهشهای کاربردی سازمان آب و برق خوزستان و از محل اعتبارات پژوهشی شرکت انجام گردید.