سد و نیروگاه دز

شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز

DEZ DAM & POWER PLANT OPERATION & GENERATION CO

تاریخ 1397/11/17         ساعت 22:17:20     گروه خبری خبری


به گزارش اداره روابط عمومی شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز ، مراسم زیارت عاشورا، سوگواری ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سد و نیروگاه دز برگزار شد.
این مراسم با حضور حجت الاسلام حسینی نوری ، امام جمعه محترم شهرستان اندیمشک ، مدیران ، مسئولین و کارکنان شرکت های تولید و تعمیرات سد و نیروگاه دز در مسجد امام رضا (ع) برگزار گردید.
حجت الاسلام حسینی نوری – امام جمعه شهرستان اندیمشک – در این مراسم طی سخنانی گفت :
اکنون که فجر انقلاب با فجر فاطمی مصادف گشته است باید نگاهی به آن دوران و انقلاب اسلامی داشته باشیم. در عصر امیرالمؤمنین علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و ائمه اطهار (ع) تمام تلاش دشمنان این بود که نگذارند فضائل اهل بیت (ع) منتشر شود و از آگاهی مردم جلوگیری بعمل می آوردند. در آن زمان دشمنی با خاندان علی (ع) از افتخارات دشمنان محسوب می شد.
اکنون در 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی نیز تمام سعی استکبار این است که بذر نا امیدی را در دل مردم بنشاند و مشکلات اقتصادی و ... را ثمره انقلاب بداند در حالی که جمهوری اسلامی ایران هم اکنون یکی از مقتدرترین کشورهای منطقه است و در زمینه های علمی و تکنولوژی و ... پیشرفت های شگرفی داشته، اما دشمنان ما می خواهند آن را کم اهمیت جلوه دهند. مسئولین و مردم باید با حرکت انقلابی و جهادی با پیشرفت روزافزون بر توطئه های دشمنان غلبه کنند.
در ادامه مراسم مداحی و سینه زنی و سوگواری برگزار گردید.