سد و نیروگاه دز

شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز

DEZ DAM & POWER PLANT OPERATION & GENERATION CO

تاریخ 1396/01/05         ساعت 16:48:27     گروه خبری خبری


 
به گزارش اداره روابط عمومی شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز ، از ابتدای تعطیلات نوروزی ، این مجموعه پذیرای بازدیدکنندگان و مسافران نوروزی بوده است.
مهندس سعید رئوفی نسب مدیرعامل شرکت در این رابطه گفت : با توجه به مسیر کوهستانی و جاده تونلی دسترسی به نیروگاه ، همچنین بارندگی شدید در روزهای سوم و چهارم فروردین ، با انجام تمهیدات لازم و فراهم آوردن محیطی امن در طول مسیر بازدید و رعایت کامل مسائل ایمنی ، شرایط بازدید هموطنان عزیز از از تأسیسات سد و نیروگاه دز فراهم شده است.
وی گفت : به منظور استقبال شایسته از میهمانان و گردشگران نوروزی یکصد نفر از کارکنان واحدهای مختلف شرکت به صورت سازماندهی شده در قالب ستاد نوروزی ، کار استقبال و مشایعت میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور را انجام می دهند . کارشناسان شرکت نیز با استقرار روی دیواره سد ، پاسخگوی سوالات علاقمندان به سد و نیروگاه دز هستند. همچنین کتابچه و بروشور معرفی سدها و سازه های آبی استان جهت آشنایی بیشتر با فعالیت های سازمان آب و برق خوزستان در اختیار میهمانان نوروزی قرار می گیرد.
قابل ذکر است با آغاز تعطیلات نوروزی از 27 اسفند تا کنون بیش از 50000 نفر از گردشگران نوروزی و کاروان های راهیان نور از سد و نیروگاه دز دیدن نموده اند.