سد و نیروگاه دز

شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز

DEZ DAM & POWER PLANT OPERATION & GENERATION CO

تاریخ 1395/12/28         ساعت 13:29:15     گروه خبری خبری


 
یا مقلب القلوب و الابصار

فرا رسیدن سال 96 و ایام با شکوه بهار که سرشار از آیه ها و نشانه های خداوند متعال است را به همه هموطنان و همکاران محترم تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
بهار فرصت بسیار مغتنمی است تا همچون طبیعت که با طراوت و پر نشاط می شود، ما نیز آیینه قلوب خود را از زنگار کینه و رخوت بزدائیم و امیدوار و پر انرژی مهیای آغاز سال جدید باشیم.
سال 1395 برای مجموعه بزرگ سد و نیروگاه دز سالی پر فراز و نشیب بود. از جمله تجربه گرانسنگ مهار بزرگترین سیلاب قرن اخیر در حوزه آبریز دز که با توکل به خداوند متعال با سربلندی همراه بود. همچنین این شرکت موفق به اخذ گواهینامه صلاحیت بهره برداری ، نگهداری و تعمیرات نیروگاه های برق آبی کشور گردید که این امر جز با تلاش و همدلی خانواده بزرگ دز میسر نمی شد.
همچنین در سال 95 که یکی از گرمترین سالهای عمر کره زمین بود ، سد و نیروگاه دز نقش بسیار ارزشمندی در تأمین آب و برق استان خوزستان داشت و از اینکه سبب آرامش و آسایش هم استانی های شریف شده ایم به خود افتخار می کنیم.
امیدوارم سال پیش‌رو هم سالی رو به رشد و پر از موفقیت ، بهروزی و سربلندی برای همکاران محترم صنعت آب و برق و هم‌میهنان عزیز و ارجمند باشد. انشاءالله



سعید رئوفی نسب
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل