سد و نیروگاه دز

شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز

DEZ DAM & POWER PLANT OPERATION & GENERATION CO

تاریخ 1395/11/26         ساعت 11:27:39     گروه خبری خبری

 

وزارت نیرو در اجرای نظام نامه مدیریت ریسک در حوزه صنعت آب و برق ، با هماهنگی سازمان آب و برق خوزستان از میان سدها و نیروگاه های برق آبی کشور ، سد و نیروگاه دز را بعنوان پایلوت پروژه مدیریت ریسک برگزیده است.
در همین راستا در مورخ 24/11/95 ، جناب آقای دکتر محسن غفوری آشتیانی - مشاور محترم وزیر نیرو در مدیریت ریسک – به همراه هیئتی از متخصصین علم مدیریت ریسک و نماینده سازمان آب و برق خوزستان از سد و نیروگاه دز بازدید نمودند.
در ادامه بازدید، جلسه ای با مهندس رئوفی نسب مدیر عامل و مدیران ارشد شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز برگزار شد.
در این جلسه راهکارهای آغاز مطالعات ریسک در برابر سوانح طبیعی و حوادث غیر مترقبه و همچنین ارزیابی ریسک سازمانی در سد دز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
دکتر آشتیانی در این جلسه ضمن اشاره به خط مشی وزارت نیرو در اجرای نظام نامه مدیریت ریسک در حوزه صنعت آب و برق در خصوص اهمیت این موضوع و لزوم مشارکت فعال پرسنل سد و نیروگاه دز مطالبی بیان داشت و ابراز امیدواری کرد که با اجرای درست این پروژه در سد دز ، بتوان به یک الگوی موفق و قابل تعمیم به سایر سدها و نیروگاه های برق آبی کشور دست یافت.
مهندس سعید رئوفی نسب مدیرعامل شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز نیز ضمن ابراز خرسندی از انتخاب سد دز به عنوان پایلوت این پروژه با اشاره به ویژگیهای خاص سد و نیروگاه دز گفت : همه پرسنل سد و نیروگاه دز آمادگی کامل دارند تا در اجرای این پروژه مشارکت فعال داشته باشند.