سد و نیروگاه دز

شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز

DEZ DAM & POWER PLANT OPERATION & GENERATION CO

تاریخ 1397/01/18         ساعت 01:17:32     گروه خبری خبری


 
به گزارش اداره روابط عمومی شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز ، این شرکت در ایام نوروز میزبان بیش از 171 هزار میهمان نوروزی بوده است.
مهندس سعید رئوفی نسب مدیرعامل شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز گفت : سد و نیروگاه دز بطور میانگین هرساله میزبان بیش از یکصد هزار نفر میهمان و گردشگر نوروزی می باشد، اما در سالهای اخیر با توجه به اطلاع رسانی مؤثر و انجام تمهیدات لازم ، تعداد میهمانان ، گردشگران و کاروان های راهیان نور در بازدید از سد دز افزایش محسوس داشته است.
رئوفی نسب افزود : با توجه به افزایش میهمانان نوروزی خوزستان و جاذبه های گردشگری سد دز از جمله مسیر کوهستانی پرپیچ و خم و 6 کیلومتر جاده تونلی ماشین رو ، رضایت مندی میهمانان سالهای گذشته و افزایش آگاهی هموطنان از نقش سد و نیروگاه دز در پایداری شبکه برق کشور ، در تعطیلات نوروزی امسال 171580 نفر از سد دز دیدن نموده اند که این رقم نسبت به سال گذشته افزایشی 10 درصدی داشته است و بالاترین آمار گردشگری نوروزی سد دز در تمام ادوار گذشته است.
رئوفی نسب در ادامه گفت : علی رغم اعلام زمان بازدید از دوم تا دوازدهم فرورودین ماه و از ساعت 8 الی 17 ، عملاً از روز 25 اسفند با حضور گسترده میهمانان نوروزی روبرو شدیم و بمنظور تکریم هموطنان و با فراهم آوردن شرایطی امن و ایمن ، استقبال شایسته از آنها بعمل آمد.
بازدید گسترده مسافران و میهمانان نوروزی مستلزم صرف زمان بیشتر و تلاش مضاعف بوده که با سعه صدر و سختکوشی اعضای ستاد نوروزی شرکت ، این مهم انجام شد تا سد و نیروگاه دز به نحو شایسته ای معرف خدمات ارزنده صنعت آب و برق خوزستان باشد.
گفتنی است بمنظور استقبال از مهمانان نوروزی بیش از 100 نفر از مدیران و کارکنان واحدهای مختلف شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز اعم از حراست ، روابط عمومی ، بهره برداری ، خدمات ، معاونت مالی و ... مشغول خدمت رسانی به بازدیدکنندگان بوده اند.
همچنین نصب تابلوهای راهنما ، نمازخانه موقت ، سرویس های بهداشتی ، تامین آب آشامیدنی در طول مسیر بازدید ، فروشگاه و بوفه مواد غذایی با نظارت بهداشت منطقه ، گشت های پیک سلامت و ایمنی استقرار و آماده باش آتش نشانی و اورژانس و نیز تعامل با فرمانداری محترم ، ستاد نوروزی و میراث فرهنگی شهرستان اندیمشک از جمله اقداماتی است که جهت سهولت بازدید هموطنان در این مجموعه انجام گرفته است.
سد و نیروگاه دز – قدیمی ترین نیروگاه برق آبی کشور - در 23 کیلومتری شمال شرقی اندیمشک قرار دارد و یکی از بزرگترین و مهمترین جاذبه های گردشگری خوزستان محسوب می گردد.